Известие

Collapse
No announcement yet.

Изключвател на моторче

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изключвател на моторче

    Кое е нещото, което изключва моторчето на клапата за външен въздух и рециркулация по ток- предполага се, че е електронна схема или може би релето I35. Някой знае ли кое от двете е, и ако е електронна схема, къде да я търся, защото в Ръководството не е дадено нищо?

    ПП Моторчето си работи нормално.
    GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

  • #2
    Ами на 155-цата му бях дръпнал направо захранването.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #3
      Успя ли да изкараш моторчето? Обикновено механиката му заклинва и не мърда на никъде.

      ПП. чак сега видях развитието в другата тема.
      Last edited by b_angelov; d.m.y г., 08:44.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #4
        Извадих го и си работи. Принципа на работа му е, когато закара клапата в крайно положение- моторчето остава под напрежение, като тока през него е ограничен и така държи клапата в крайно положение, обаче като започнах да почиствам медните пластинки на копчето му ги начупих, та сега си търся ново копче или от няйкое друго ще приспособя медните контактчета. Май ще яде Асан баница...
        GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Rigor Покажи съобщение
          Извадих го и си работи. Принципа на работа му е, когато закара клапата в крайно положение- моторчето остава под напрежение, като тока през него е ограничен и така държи клапата в крайно положение, обаче като започнах да почиствам медните пластинки на копчето му ги начупих, та сега си търся ново копче или от няйкое друго ще приспособя медните контактчета. Май ще яде Асан баница...
          Супер! А можеш ли някой топъл слънчев ден да удариш едно рамо и за моето, ако не ти е проблем? Ще осигуря необходимото количество бири
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #6
            Проблема е никакъв. Чукни едно ЛС. Най-верочтно тази седмица няма да е щото ще досглобя моята- зависи кога ще поправя копчето. Ама така или иначе вече се поспециализаирах. Междувременно, ако можеш извади това копче на клапата и врътката за вентилатора, щот и я затваря клапата когато е в крайно лявоположение и им зачисти контактчетата, защото самото моторче е много кораво и почти няма вероятност да изгори, освен ако не се е охлабила някоя споойка по електрониката му и да не дава контакт. При мен проблема май си е бил в копчетата, колкото и да ме е срам да си го призная...
            GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

            Comment


            • #7
              Мерси за предложението колега.
              Сега за копчето - със сигурност си работи. Проверих го, като мерих напреженията на буксата за клапата, която се намира зад жабката. Там по спомен имаше една обща маса и 2 жици, на които идва "+", в зависимост дали е натиснат бутона или не. Всички напрежения си излизаха както трябва. Остава проблем в двигателя или механиката на клапата.
              М/у другото само понякога, като натискам копчето се чува жужене от двигателчето, все едно се мъчи или... немога да определя точно. В момента съм му изключил въпросната букса, да не стане по-мазало.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                ...демек тоците до буксата на мотора са ми наред, според тази схема:

                Attached Files
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  Ами ще го свалим тогава моторчето. Лично аз му счупих задните две уши, защото не можах да развия болтчетата и после приспособих две шайби- ще ти покажа как. Дано при теб успеем да ги свалим. А иначе- да това е схемата.
                  GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

                  Comment


                  • #10
                    Лично на моето му се беше счупила оста всико друго по моторчето беше 6. Ремонтирах я и за да не се напъва много закрепих на ламаринката 2 крайни изключвателя. Свалях и качвах моторчето доста пъти, но накрая стана.(не съм му чупил уши не съм слагал планки - отрязах една кръстата отверка и я огънах в края , та с нея ...) Вече няколко месеца си работи без никакъв проблем (ся да не вземе да ме чуе ,че ... )

                    Comment


                    • #11
                      Ми сигур моите пръсти са по-дебели , щот ги напипах винтчетата и отвертка си огънах, че и гидоре си имам читаво, но понеже не се виждат не можах да ги лашна. А и разстоянието м/у главите и калника е мноу тясно и е адски неудобно, но със шайбите стана супер, даже за в бъдеще по лесно ще се сваля (дано не се налага) щот станаха нещо като две уши и на третото си е оригиналното пластмасово ухо. Ще пусна най-накрая снимки. Другия път ще те поканя на море и ще го свалим заедно...
                      GTV 2000 T.SPARK 16V 150hp

                      Comment

                      Working...
                      X